Tacos, humor och hösten

Idag har jag jobbat och imorgon väntar en till dag med jobb.
Åt tacos med tända ljus o såg en romantisk fransk film igårkväll, vart lite mysstämning i kroppen :)

Har köpt 2 boxar idag, Nile city (hur jävla många kvällar har man inte suttit och garvat tack vare dom?)
och Mia och Klara, Inte många som sett det men det är också humor på hög nivå! :)
Sen köpte jag också en bok. Älskar böcker! och film. och musik. och höst färger och liv i allmänhet! :)



Dagens franska mening ;> Treé Mi Saami´ (inte rätt stavat, men rätt uttal)  


Livets fråga: Fyrverkeri eller Harmoni????



Nu: film eller box :>


Kommentarer
Postat av: Anonym

fyrverkeri varar i några sekunder, harmoni kan vara en livstid. å andra sidan så kan fyrverkeri vara en livstid för den som har råd, och harmoni i några sekunder för den som är vrång eller lever i illvilligt uppsåt. Mycket mina vänner =)

2009-09-21 @ 08:35:55
Postat av: Rebecca

Jag tror så här. Inga fyrverkerier, ingen harmoni. Ingen harmoni, inga fyrverkeri.

2009-09-22 @ 00:29:19
URL: http://dreamerme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0