Ja men då så! ;)

Haha nu vart ni förvånade va?
När ni klickade in här och jag faktiskt har skrivit någonting? Haha det ni! ;)

Känns så nostalgiskt att sitta vid den här datorn, hemma hos mami o papi.
Här fick man bara sitta max 30 minuter om dagen förut. För det vart ju dyrt att koppla upp sig på internet, och ingen kunde ju ringa då! :O






Tänk att snart så sitter alla med man, 1-4 ungar, hunder o katter, billån, huslån. Storhandlar på fredagarna, skjutsar den ena ungen till hockeyn o den andra till ridskolan.
Efter att man slängt de övriga barnen i säng så kanske man sätter sig ner vid tvn där idols eftertexter rullar och ännu en vinnare presenteras stolt.
Kanske man slänger upp vinboxen på bordet, håller upp ett rågat glas o slänger utmattat upp fötterna på soff-bordet.
Då, just då, när man sipprar på första klunkarna av Foot of Africa vinet, kommer minnena.
Minnena om vad vad vi gjorde den där fredag klockan 22:45 för 10 år sen...


Lova mig att vi inte hamnar där alldels för snart? Lova mig det.



Jag älskar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0