Yes we can!

Men yes!
Glömde helt bort tiden och kom på att OJ nu har tvätttiden gått ut.
Slängde datorn åt sidan och sprang ner till tvättstugan.
Som tur var var det igen surkärring som var där, utan grannen som snällt hade tömt maskinen och lagt kläderna i tvättkorgen.

Nu ska jag bara vänta på att kläderna har hängt klart i torkskåper så ska jag gå och sola på solariumet här bredvid.
Jag tror att jag har solskyddsmedel här någonstanns.
Sen ska jag bleka tänderna, scary!
Har köpt hem sånt där blek-paket =) Jag är lite nervös men hoppas på det bästa =))

Vad ska man äta till middag då?
Alltså det är typ VARJE dags i-landsproblem för mig.
Disken är överfull och jag vet inte ens om jag kommer ihåg hur man gör längre för det var så länge sen jag diskade sist^^ Blir alltid någon annan som får ta tag i den biten ^^
Hur som helst så är det lika svårt att bestämma sig för vad man ska äta. Fiskpinnar eller fiskbullar är lockande men då måste jag diska! Blää..

Därremot så känner jag mig på väldigt gott humör när jag tänker på framtiden =) 
Det kommer bli så bra !=) '

YES WE CAN.


Kommentarer
Postat av: SussieK

Oj, tur att jag gick in här och läste :D Kom ju på att jag ju har en tvättid inbokad ikväll! Hade garanterat glömt bort det om jag inte kikat in här :P Haha :D

Och jaa, framtiden ser ljus ut :D

2009-03-20 @ 17:29:20
URL: http://sussiek.blogg.se/
Postat av: Rebecca

haha ja men tur att jag fanns här och påminnde dig då! :D

2009-03-20 @ 23:59:59
URL: http://dreamerme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0