Veckan är igång!

Är relativt slut nu. Gick upp tidigt och jobbade till kl 16.
Då blev jag hämtad och vi får och fixade lite innan vi åt middag på en pizzeria =)
Sedan var det tänkt att vi skulle gå på bio och se Män som hatar kvinnor, men vi var tvungen att lämna in bilen på verkstan så det blidde ej, 
Men vi flyttar fram det till imorgon istället =)

Imorgon kommer en gubbe (han är allvarligt minst 100 år!) och ska kolla på lägenheten, hoppas att han tycker om den så att vi slipper lägga ut dubbel hyra sen.

Nu ska jag lägga mig och läsa andra boken av världens bästa bokserie!! =))

Jag citerar Sara  "Jag visste inte att en bok kunde få mig att bli knäsvag".
NATTI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0