Välkommen hem!

Igår morse satte jag mig på bussen hem till Piteå för att umgås med alla nära o kära.
Så idag träffades jag sussie frida annie sara o nina på stan och gick och tog en fika tillsammans =)
vi satt och snacka en massa gojja och hade allmänt super kul =)

Imorgon ska vi träffas igen hemma hos sussie och se på Twilight och äta en massa gotta =)
Och innan det ska jag fara hem till frida o kolla läget i ny-huset deras och sen åker vi tillsammans till movie night:D

Åh det är så SUPER ROLIGT att vara hemma o träffa alla älskade människor!
Jag trodde helt allvarligt att jag skulle falla i tårar när jag var på väg för att möta alla förut idag. jag har saknat dem så mycket och jag har  alltid SÅ SJUKT ROLIGT MER ER ;)


Natti natti ! =)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Nu får du börja uppdatera tycker jag! Är in hit varje dag och inte ett ord från dig=P Kram

2009-04-03 @ 14:33:24
URL: http://angiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0