Sjukskriven

Ja, då var det ristat i sten, jag är en klant.
I förrgårkväll bröt jag fingret i kassaskåpsdörren på jobbet.
Den är bara 10 cm tjock och man måste ta i all kraft för att få igen den eftersom den är ganska tung.
Så naturligtvis drämde jag igen den med all min kraft och JA jag hade fingret i kläm och det varken lät eller kändes särskilt bra! 
Så nu sitter jag här hemma med brutet finger och är sjukskriven i två veckor.


Har även varit och fixat med lägenheten och det löste sig på bästa sätt (förhoppningsvis) så det känns great =)
Sitter och hjälper patrik med en grej på datorn och jag hoppas Verkligen att det blir bra =)
Plus att mamma håller på och hjälper mig med en sak =) jag håller tummar och tår för det!=)

Ska fara och hämta patrik om några timmar också., hoppas att jag inte somnar här i soffan bara =)

Förresten! JB har lagt ut delar av världsturnén men europa är inte med på den första delen :/ men det kommer om några veckor! YEYY!=)


NATTI NATTI

Kommentarer
Postat av: Angelica

2009-03-20 @ 12:09:54
Postat av: Angelica

Ajajaj! Shit! Men gör det ont nu lr?

2009-03-20 @ 12:11:12
URL: http://angiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0