Japp

Det blev bio igår och vi såg Män som hatar kvinnor den var sjukt jääla bra =)



Nu har jag fixat satt jag är OFFwork sista helgen denna månaden, skönt =) ska bli kul att komma hem o träffa alla =)
Därremot så skulle jag gärna gå ut nästa helg men jag tror inte att det blir så , får se . 
Och jag är plötsligt GRYMT taggad inför flytten, nog för att det kanske (piiiiiiiiiiiiip) så ska det bli roligt och fixa o dona med inredning. Det är så mysigt!
Var på ikea förra helgen och skrev FYRA fulla blad med saker som jag ska (vill) införskaffa sen. Så de blir nog perfekt!


Förresten, gubben som aldrig kom igår, han  satt och väntade FRAMFÖR apoteket när vi bor BAKOM apoteket, smart-ass. Men aja han kommer imorgon och jag hoppas att han tycker om den!


Tjungeling =)


Kommentarer
Postat av: SussieK

Woho! :D I miss you! Men snart ses vi ju :D Knäpp gubbe, vi får hoppas han dyker upp den här gången då^^

2009-03-06 @ 07:20:38
URL: http://sussiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0