This is a start of something new

Åh jag har har världens bästa plan (eller ja, typ iallafall) jag hoppas bara att allting faller in som planerat =)
Det är lite själviskt till viss del, men hey vem säger att det är något dåligt?!

Förresten så hade jag patrik och några andra tänkte åka ner till göteborg i vår/sommar.
Jag tycker att vi ska åka under maj! Maj är en härlig månad =)
Haha jag är trött som ett djur nu alltså, men HEY vad gör det?!
För jag är på SÅ HIMLA BRAIGT humör!!!!! 
Jag har haft en små jobbig period där jag inte satt mig själv i första rum ett tag, och det ska man ALLTID göra. 
Men nu är det annorlunda, för det är precis vad jag har börjat göra nu, och jag mår GREAT =) 
Allt kommer bli så bra =) för livet är en fest, var det inte så !?



Åh nästa vecka släpper JB datumen och platserna för nya världsturnén! 
Jag är så taggad!!!! THATS JUST THE WAY WE ROLL!!!!!!

JAG KOMMER DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! Jag sitter och lyssnar på deras underbara musik och plötsligt är jag inte lika trött längre :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0