Min första tatuering o mitt (om jag kunde önska) sista tandläkarbesök

I går så gjorde jag min första (men inte sista) tatuering.
Och ja det gjorde ont! Men inte alls så ont som jag hade förväntat mig att det skulle göra.
Den är liten, men inte för liten, fin och personlig men ändå inte för personligt, haha ja jag vart nöjd iallafall =)
Och det kommer nog inte dröjja alldeles för länge innan jag sminkar kroppen med ännu en till.
Men ett litet tag kommer jag väntar i alla fall.

Jag hade tänkt ladda upp en bild på den, men mobilen vill inte :(

Samma dag var jag även på ett besök hos Gunnar- (självklart, vem mer än en gammal / långt över medelålders man är tandläkare??) tandläkaren. 
Det gick sådär kan jag säga. Det gick bra för att vara jag, men dåligt för att vara någon normal människa som inte blir fullständigt skräckslagen vid blotta tanken på att ligga i tandläkarstolen medan två personer gräver mig i munnen o muttrar saker som "Jaha här har vi en B2;a och en C4;a.. Ahhaa där har vi ännu en B2;a".. 
Ne men mitt hål var, som räknat, ett Riktigt otäckt hål som Gunnar själv beskrev det.
Det var på håret att det skulle blivit en rotfyllning men jag slapp det, eller i allafall just nu, ska tillbaka dit på onsdag och kolla hur lagningen/läkningen (?) ser ut och om jag klarade mig. Hoppas hoppas hoppas!! 


Nu ligger jag i allafall i sängen och ska se några avsnitt av How I meet your mother (Förvånad?) 
Sen ska jag ut i kylan o hämta patrik från jobbet..
Imorgon är jag ledig =) Då ska jag städa ut julen, för nää jag har inte orkat göra det ännu.


FÖRRESTEN!!
Idag efter jobbet for jag till Friskis och svettis och körde en timmes tränings/-gympapass =) Det var hur kul som helst, även fast jag är säker på att jag var sämst i gruppen med kordinationsförmågan haha =)
Åh jag ska fortsätta på denna nya härliga vanan ;) (HAHA tror du på det där själv eller skriker rösten i mig själv) :D



Jag och Sussie, som snart fyller år !! =)
(Blir plötsligt lite tjurig eftersom jag inte kan medvara på hennes födelsedag:(

Hejpaa!


Kommentarer
Postat av: ► S u s s i e K ◄

Naaw, sötis :) Haha, hemskaste bilden ever på mig bara ;) Haha :D Men jo, det är trist att du inte kan komma och äta lite tårta med oss :/ Men vi får väl göra det nån annan gång. :D Puss på dig! :D

2009-01-22 @ 10:09:21
URL: http://sussiek.blogg.se/
Postat av: ► S u s s i e K ◄

Mja, men vi betalar ju inte för tapeterna så det är lugnt ;D Men jaa, om vi hittar värsta hurset så vet jag inte vad vi gör. Vi ska ju på visning ikväll, och det huset är verkligen fint! Men det är inte så mycket att göra om jag inte har nån inkomst. Han tjänar för lite för att få ta ett sånt stort lån själv.. :/

2009-01-22 @ 10:11:23
URL: http://sussiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0