Helgen H

Den här helgen har bra =)

I fredags for jag och drack lite grann med några ifrån jobbet, sen gick vi ut på Oscars där Dj Sammy spelade.
Det var en okej kväll, det var kul att umgås med dem utanför jobbet för en gångs skull =)

Sen på lördagen gjorde jag o patrik oss redo för partayya med hans kompisar och det var riktigt roligt, och som vanligt tittade  man lite för långt ner i flaskan, men det är ju bara som det ska vara ju ;) 

Alexandra, flickvännen till patriks bästa vän tipsade om en drink och det var tur det för Satan så god den var. Orgasm hette den =)
Ganska roligt när man ska beställa "Ge mig en öl.... och en orgasm, tack!" ;)


Nu väntar en vecka full med jobb :P och förhoppningsvis lite äventyr också!

Skulle egentligen vara lediga båda två till helgen men eftersom vi böt till oss denna helg istället så blir det jobb.


 

Goder Natt!


Kommentarer
Postat av: Frida

svar: Ja absolut :)

2009-02-02 @ 10:04:59
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: ► S u s s i e K ◄

Haha, Tobbe blev också lite chockad när jag berättade det för honom, han är inte riktigt med på noterna heller ;P hahah :D Men ojdå, har du nåt minne av det då, giftemålet? ^^

2009-02-05 @ 21:21:33
URL: http://sussiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0