Vi provade våran nya sexleksak igår. På soffan OCH köksbordet!

Alltså det här med sex snack. 
Jag älskar att prata om sex. Mina vänner älskar att prata om sex. Vi älskar sex helt enkelt.
Men grejen är den att man vill faktiskt inte höra vem som helst prata om sina sexvanar, deras favoritställningar eller hur skönt det är när deras kille slickar dom eller hur stor deras killes kuk är.

Tänk dig en kvinna i 35 års åldern, många av hennes tänder är ruttna o resten har hon tappat.
Hennes BMI är långt över 25, hon dushar sällan och peter sig oavbrutet i näsan.
Hur gärna vill man höra hennes sexhistorier? Eh nej tack!

Tänk istället på... nu ska jag ta någon riktig heting. Zac Efron, Robert Pattisson eller Heath Ledger (om han hade levt än såklart.) prata om deras bästa sexminne eller kanske en fantasi som ej blivit tillfredställd än.
En helt annan sak va? 


Kommentarer
Postat av: SussieK

Jag håller med dig!

2009-04-23 @ 15:06:27
URL: http://sussiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0