hey

Idag har ja haft en bra dag =)
fick en ordentlig o mycket behövd sovmorgon o sen gjorde jag mig iordning o sen for jag o patrik till christian iväg till stan för att möta upp kristoffer o alexandra för att köpa en pressent åt christian som fyllde år idag =)
Jag kan berätta att vi inhandlade hans pressent på en pretty skum sexbutik, men de var riktigt roligt :D
Sen for vi förbi christian o gratta han, åt lite tårta och kollade in hans nya pressent, haha.

Sedan for vi fyra vidare in till stan o såg bio, Wolvorine (garanterat stavfel, men ni förstår vilken jag menar) och den var riktigt bra =) proppade i oss en massa popcorn o dricka o mådde gott =)

Nu har jag suttit vid datorn ett tag och hunnit komma ikapp en massa nyheter inom JBvärlden o läst de läsvärda bloggarna där ute =)
kan även berätta att vi har burit upp 4 flyttkartonger nerifrån källaren så nu ska det bli packa av!;D 

God natt =))
 

HEY ALLA MINA GULLEFJUN!=)


Kommentarer
Postat av: SussieK

Hej sockertopp! :D

2009-05-14 @ 09:48:24
URL: http://sussiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0