happy birthday to me! ;)

Idag (eller ja igår nu då) så fyllde jag hela 21 år =)
Det är med lite blandade känslor. Å ena sidan är det sjukt kul att fylla år, plus att 21 år är ju en himla härlig ålder, tycker ni inte?! ;)
Därremot så är det ju inte fullt lika roligt som när man var 10 och var helt lyrisk när man vaknade.,

Tyvärr så jobbar jag den här helgen så jag kunde inte dra ut på nå riktigt rabalder,
men jag fick tårta o fika på morgonen o efter jobbet fick jag en massa pressenter o en bukett rosor! Tack ;) 

 

Sen for vi hem o köpte tacos som vi lagade hemma, yummi! =) Sen skyndade vi iväg på bion där jag fick välja film o det blev såklart hannah montana,  o den var jätte bra!

Nu är jag trött i luvan men tycks ändå inte kunna ta mig till sängen, aja får skylla mig själv imorgon när jag ska upp halv 6! :S

nu ska jag iallafall sova!
Tack för alla grattis hälsningar =) Älskar er! Pyssar!

Förresten: skaffa TWITTER.COM !!
 

Nu säger jag GRATTIS till min lillebror som fyller 18 idag, 3;dje maj! Massa kramar o hoppas du får världens bästa födelsedag!! Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Angelica

GRATTIS!!!! Jag har försökt ringa dig men nummret har ingen abonent säger en röst=P Ring mig fort! Kram toking!

2009-05-03 @ 14:37:24
URL: http://angiiie.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tack =) jag vet, håller på att skaffa ny opperatör. jag ringer så fort jag har en telefon att ringa med !=)

2009-05-04 @ 20:19:21
URL: http://dreamerme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0