Sjukdomar och kåldolmar

Igår var jag på hockey med min käre bror =)
Det var roligt! Vi var i timrå och dom mötte vårar (typ) hemmalag, Luleå. Så vi hejjade såklart på som  bara den!
Vi satt mitt bland en massa timrå fans (som sagt, matchen var i timrå så det var mest bara timråfans) men det gjorde mig bara ännu mer eggad att hejja på favoritlaget. LUUUULEÅ!!!!!!!
Det slank naturligtvis ut en och annan otrevlig kommentar om motståndarlaget också, BÖG JÄVLAR lär er åka skridskor innan ni spelar hockey!!! (Nej, jag sparar sällan på krutet.)
Även fast jag hade feber så tänkte jag inte låta det stoppa mig. Jag är ledig o min bror är här för att hälsa på mig och jag tänker FAN INTE vara sjuk! Så gick min tankegång, och det fungerade =)

Dock inte när jag vaknade idag, nu är febern högre än på länge, men så kan det vara =) 


Nu ligger jag i sängen, har nästan läst ut första boken av favoritserien =) Den är helt undarbar...
Man lever sig verkligen in i boken. Det är tack vara sådana böcker som jag vill bli författare. En helvetes bra  författare. En sån som Stephenie Meyer.


Lyssnar samtidigt på Lars Winnerbäck, han är verkligen också underbar. Eller hans texter är, dom står aldrig fel.
Det känns alltid som att det är mig och mitt liv han sjunger om, även om han ibland använder de mest avancerade och konstigaste jämförelserna och ord jag hört.

Det är en skön dag idag.. jag ska bara ligga och låta mig vara sjuk.
Och äta en tallrik köttfärssås och spagett!  Mums!

Förresten, adrian fixade mig spotify programmet, de är kung. =) Tack du!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0