Gubbjävel

Idag skulle alltså en gubbe komma och kolla på lägenheten.
Halv 12 ringde han och sa att han skulle fara.
Tror du han kom? Nä. Jag stod och väntade men han kom aldrig.

Undra om han har tuppat av? Trillat av pallen. Lagt hallen på hyllan. Ja du fattar. 
Jaja, lägenheten är ialalfall städad nu tack vare honom =) 


Åhh inatt låg jag och läste boken. Jag grät!! Jag ville inte lägga ifrån mig den. Först när ögonlocken vägrade hålla sig uppe så var jag tvungen att se mig besegrad. Den är ju så sjukt bra! 
 

Ikväll ska vi på bio ialalfall .. trevligt med bio, finns inge bättre vardagslyx =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå ska ni flytta nu igen ;) jag hänger ite med i svängarna:=

2009-03-17 @ 16:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0