Vad gör du nu för tiden? Varför hör du aldrig av dig?

Haha, kanske inte riktigt. Men det var ett himla bra tag sen jag skrev.
Jag vet inte varför, det har bara inte blivit.

Jag mår iallafall bra. Lever och mår. Sover dock alldeles för lite, sitter här halv 5 en tisdag liksom, men så blir det lätt när man jobbar nattpass.

Men på torsdag åker vi (jag patrik o micke) till London!! Tjohoo!! ska bli hur spännande som helst! Har inte riktigt förstått att vi ska åka om TVÅ dar, har inte ens packat. Eller ens tvättat kläder! Men de ska jag ta tag i imorgon.
Åh =) vi ska gå på vaxdocks-museet (om dom orkar köa med mig), skräckmuseet, opera, shopping shopping shopping och gå på en riktig jävla london-pub ;> o en massa annat =) längtar!

Därremot så är det samtidigt lite tråkigt att vi åker just denna vecka eftersom hemma i piteå så är det ju Pdol i helgen :( o det är hur roligt som helst. Speciellt tillsammans med underbara vänner!
Men nu blir de som det blir o jag ska se till att åka hem någon vecka efter att jag kommit hem från london istället. 
Sussie, tobbe, annie, sara, jonny, syster linda och filippa och självklart mamma pappa o lillebror SAKNAR ER så de finns inte ord!! :'''(



Förutom de så jag har faktiskt börjat trivas riktigt bra i sundvall, har börjat umgås med en massa
härliga människor o vågat ha roligt! (o inte bara jobbat).. Känns super, verkligen!=)

NU SKA JAG SOVA, NATTI NATTI !=)
Förresten, jag ska göra en tattuering. Jag säger inte exakt vad de ska stå men det är 16 rader ur en låt med världens bästa artist, o en av världens finaste låtar. Plus ett litet hjärta o två bokstäver i slutet., Spännande va? =)


Kommentarer
Postat av: SussieK

Jättespännande det där med tatueringen! :D Tell me! Blir så nyfiken :D



Trist det där med att du åker till London dock.. Eller ja, det i sig måste ju va superskoj! Är verkligen avis. Men det tråkiga är ju att du missar PDOL.. :( Eller rättare sagt att vi måste parta utan dig... Tror inte du förstår hur mycket jag saknar dig! Helt galet. Du-måste-komma-hem-snart!



Nåja. Ha det så kul i stora London iaf! Du får lov att ta en massa bilder så jag får se sen :)



Puss och kram, älskar dig hjärtat! <3

2009-07-21 @ 10:17:21
URL: http://sussiek.blogg.se/
Postat av: Angelica

Saknar dig med gumman! Fan vad kul att fara till London! Ni kommer ha jättekul! Det finns rätt mycket att se där och många ställen att shoppa på=P



Men nästa år är det bara att du pallar dig upp och går på Pdol med oss!



Pussar gummsan!

2009-07-21 @ 10:34:44
URL: http://angiiie.blogg.se/
Postat av: tåååårrrbäääärrrttt

jaja, ni går ju miste om att supa inne på kittelfjäll :P



ha det så bra!



// tobbe

2009-07-21 @ 16:48:03
Postat av: Frida

Saknar dig också :P

2009-07-26 @ 14:15:40
Postat av: SussieK

Hey honey! Kan du inte berätta lite om din resa :) Vad ni gjorde.. (förutom att dricka alkohol..) ;P Vore kul att läsa :D Annars får jag helt enkelt ta och ringa dig ^^ Puss gullunge! <3 Jag älskar dig massvis!

2009-08-01 @ 13:22:23
URL: http://sussiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0