Tokig AA-kärring!

Alltså jag bara MÅSTE berätta vad som hände i förrgår, klockan halv 1 på natten:


Jag var inne badrummet, halvnaken o hade just lagt på en ansiktsmask.
Jag var ensam hemma o skulle fara o hämta patrik från jobbet vid 1-2 tiden någongång.
Då plötsligt ringer det på dörren. 
Okej?? tänkte jag. Vem ringer på NU? (1, jag väntade inget besök 2, det bor bara 60+are i lägenhetshuset)
Jag vill inte gärna öppna i trosorna men jag måste iallafall till en början se vem det är, så jag smyger mig fram till dörren (jag antar att jag hördes, för jag råkade naturligtvis ramla över dammsugaren, men iallfall) 
Jag tittar efter o där står en kvinna i kanske 40 års åldern, ser lite halvt sliten ut o risigt blond hår (typ som jag?) 
Okej?? Henne känner jag definitivt inte. Så jag går tillbaka till badrummet, för jag tog för givet att hon skulle gå när ingen öppnade.
Men icket.
Hon stod där i TIO minuter till! Plingade på, röck i hantaget och knackade flitigt.
Tillslut röt hon till och med i "Men ska hon inte ta och öppna då?!" 

Tror du att jag ska öppna dörren för en okänd tokig kärring i 40 års åldern som förmodligen tillhör (eller borde) tillhöra AA halv 1 en måndagsnatt ??
Och framför allt VEM ÄR DU och vad vill du mig/oss?



Förresten så håller AA till i lägenhetshuset mitt emot detta, ganska ironiskt va =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0