Tandläkarbesök nr2

Imorgon ska jag än en gång besöka Gunnar, tandläkaren, för att slutföra lagningen av mitt enorma hål.
Jag har ätit för mycket godis, ajja bajja!

Måste bara flika in och säga att i taket brukar ju alltid tandläkare ha en affish så att den som sitter i stolen har någonting att se på medans de gör det dom ska.
Och gunnar och gänget var ingen undantag. 
Jag tyckte det var grymt ironiskt faktiskt. Där hade de en stor o fin bild av New York. Ni vet världens bästa stad "that never sleeps!". Varför jag tyckte att det var så ironiskt är just för att jag Hatar tandläkarbesök men Älskar New York.
Inte för att jag varit där ännu, men ändå. I know it's the city of my dreams, the city men C liksom =)

Nu ligger jag i sängen och ska till att sova =)
Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0