Matte + Rebecca = sant

Det hoppas jag verkligen!
Jag ska plugga upp mina betyg satt jag kan söka in till det programmet som jag sedan vill gå, och då behöver jag alltså plugga matte B. Pust och stånk!
Jag har inte pluggat på länge och matte är min svagaste sida, så jag kommer verkligen få kämpa. Hejja mig!!

Och självklart har jag jobbat natt ikväll som alla andra kvällar känns det som, varför måste jag jobba natt ?
Jag är inte en sån som kan komma hem o slänga mig i säng direkt, utan jag måste sitta uppe någon timme till och såsa innan jag kommer iformen att möta John Blunda. Åh vad jag tycker om John Blund, jag måste nog ta och träffa honom nu med det samma tror jag!

Nu ska jag springa in till sängkammaren och hoppa på honom!!
Natti ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0