Jag älskar att jobba helg!

Här sitter jag, i sängen med bärbara datorn i högsta hugg. En lördags natt. Yeyy!! Eller så inte.
Patrik han är nere på krogen med några kompisar. 
JAG VILL OCKSÅ!
Men jag jobbar natt (som vanligt) så ajjabajja.

Ha! Måste bara säga att mina kollegor (låter ju hur vuxet som helst att säga så men ja, mina kollegor) tror inte att jag bara är 20.
Vet inte om jag ska ta det på gott eller ont. Jag vill ju inte bli äldre än 21, de är ett som är säkert.
Men dom kankse menar att dom ser mig som mer vuxen än bilden de har av en 20 åring?
Men hur som helst så har jag fått höra av den enda kollegan som känner mig privat att jag är en helt annan person på jobbet, än vad jag är när jag är ledig och mig själv då så att säga.
På jobbet är jag inte lika .. flamsig, skrikig, hettsig, trottsig, ivrig, skämtsak, grotesk... Ja jag är helt enkelt en annan person på jobbet än vad jag är annars.

Men är inte alls så? Eller iallfall de flesta? 
 
Nu ska jag: TRUMVIRRVEL tack!! ..... Se How I meet your mother !! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0