Its gonna be LEGEND... wait for it, DARY!!!

ÅH! Nu har jag äntligen krypit ut ur mitt skal och bokat en tid för min alldeles första tatuering!! Jag längtar så himla mycket !=)
Jag är bara rädd att det ska göra ont som f*n alltså!
Men även om det skulle göra det, (hoppas hoppas inte) så ska jag härda ut så jag får mig min fina tatuering!=)
Hoppas den blir bra!

Det är en textrad som ska pryda min nacke =)

Ne men nu ska jag gå och se ett till avsnitt av en av mina absoluta favoritserier, How I meet your mother!! =)

Natti Natti!!



Måste bara berätta hur jag alldeles nyss tänkte slå på tv,n och hoppades att det skulle vara något kvar av grammis galan, sträcker jag mig efter tv dosan när jag kollar upp dit tvn brukar stå och kommer på mig själv att Just ja, tvn var ju borta också :D haha det såg roligt ut =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0