I helgen

har jag varit med min kompis Annie =) vi har sett en massa filmer och gjorde stan osäker =)
Var jätte roligt att få träffa henne, o att hon kom o hälsade på mig här nere =) 
 
I kväll ska vi fara och äta taco buffé och sen ska vi se Bröllopsduellen på bio. (Patrik säger att han inte vill se "den skit filmen") men jag säger att vi ska se den, så då blir det så ;))

 Maj har sytt mig denna fina, och den kom till mig med posten i fredags! Riktigt fin =)


Köpte en hel del saker i helgen också. Ett par skor (som jag självklart redan fått skavsår av), en t-shirt, två kjolar, två behåar, två par trollor (trosor;) ett kaneldoftande läppglans, 2 par leggings shampo, hårinpackningskräm och foundation.


Inte helt åt helvete alltså! ;)

Nu ska jag göra mig iordning för kvällen. eller lägga mig o sova ett tag?
för visst ser det rätt inbjudande ut? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0