Hjälp!!

Imorgon klockan 11 tatuerar jag mig!
Jag vet inte hur många gånger jag sagt "hjälp" idag  =) Men vadå, jag är helt hyper ju!
Går o tänker på om det kommer göra mycket ont :/ Det hoppas jag Verkligen inte!

Jag har sett 3 avsnitt på raken av How I meet your mother, absoluta favoriten =)
Sen ska jag ut o köra bil till jobbet vid 2 tiden igen, känns ju lagom kul .
Men kom på att det passar ganska bra eftersom vi måste hinna köra förbi tatueringsstudion innan imorgon, så att jag/vi hittar dit!
För jag har utan någon som helst tvekan världens sämsta lokalsinne, det är precis som att någon tyckte att jag inte behövde den egenskapen. För den är som bortblåst.

Folk blir mer förvånaden om det skulle visa sig att jag INTE kör vilse utan faktiskt hittar dit jag ska, istället för att jag inte hittar dit. =) Nu ler jag, fast det borde jag inte göra för det är faktiskt inte bra alls.

Imorgon gäller det, AAAHhh!! Huvudsaken den blir SNYGG ;) (och att jag härdar igenom smärtan!!!)

Kommentarer
Postat av: Sandra

How I meet your mother = bäst!

Vad är det för tatuering du ska göra och vart på kroppen ska du göra den? :) Blev jättenyfiken! Kramar / Sandra

2009-01-20 @ 11:36:41
URL: http://livefromstockholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0