Hej på dig skinkpastej

Åhh jag är helt slut!
Har varit på Friskis o tränat och gu vad jag tog i! Man ska veta att man lever ;)
Så nu har jag fyllt kvoten för denna vecka (jag har sagt till mig själv att jag ska fara på ett jympa pass o ett gympass i veckan) eftersom jag var iväg och körde Puls bas igår kväll också.
Fast jag är sugen på att höjja den ribban, eftersom det är så himla kul att träna! När man väl kommit igång kan man liksom inte sluta. Man känner sig så PÅ TOPP efteråt =)

Därremot kan jag inte förstå hur Sara hinner (och för att inte glömma Orkar) träna 6 gånger i veckan! Crazzy lady!



Såg just att Jb snart ska släppa datumen för världsturnén, cant wait!! =))



Dagen tillägnar jag till min underbara pappa som fyller år =)

Nu ska jag gå å sova .. Nattii Natti =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0