De unga männen VS alla de andra männen

Jag märker att det dröjer allt längre mellan gångerna jag skriver här.
Men det är som vanligt då. Det rinner ut i sanden, det här med bloggandet.
Jag vet inte vad jag ska skriva ibland, eller det blir för personligt. Och för mig är det som att, skriver man någonting så är det så. Det är ristat i ord liksom. Och tänker man det bara så är det ju fortfarande bara en tanke.
Och så var det med det! 

Hade en rolig dialog med min kompis för någon dag sedan =)
Vi hade ganska roligt åt varför porrfilmer är så dåliga filmer:

Rebecca^~* säger:
joo.. när dom vet att dom är så fruktansvärt dåliga skådisar o har inga rubriker att leverera... ja, då är det helt enkelt bättre att drämma in någon gammal dänga !
J o n n y - säger:
haha
Rebecca^~* säger:
fastt grejen är ju den att det inte är någon gammal dänga dom drämmer in, utan det är någon jävla tailänds bongo skit som spelas av någon gammal nucka på 90 bast på väg in i döden.. fullständig skit alltså
J o n n y - säger:
HAHAHAHAHAHAHAHA

Haha ja jisses..
Idag, eller ja igår nu då, så var det ju alla hjärtans dag.
Vad är det som är så speciellt med den dagen EGENTLIGEN?
Att alla ska öppna ögonen för det dom borde visa VARJE dag? inte bara en gång om året.
Jag tror att jag har fått blommor två gånger i hela mitt liv (nu bortser jag i från släkt och vänner och alla examens firande, utan nu räknar jag bara de gånger jag blivit uppvaktad av någon kille med blommor), två gånger!
Ska det vara så jävla svårt? Hur många alla hjärtans dags firande har jag inte gått igenom i ett förhållande utan att fått en enda blomma? Ehh.. några stycken?
Äh jag vet inte. Det enda jag vet säkert är iallafall att två gånger har jag fått blommor.

Ena gången var när jag var 13 och umgicks med en kille som bara helt spontant tyckte att jag förtjänade blommor helt enkelt (1-0 till de unga männen!)
Förresten så fick jag ett kort också, tror de stod någonting i stil med "Du är en blomma i min trädgård" HAHA, oj så kul vi hade åt det där jag, frida o tove..

Andra gången var när jag var 17 och gick första året på gymnasiet. På alla hjärtans dag om jag inte minns helt fel (?)
Jag kom tillbaka från en lång rast och hittade en ros hängande i min skåpsdörr, med ett kort då såklart. Never a rose, without a note I guess. (Ännu ett poäng till de unga männen. Och ställningen är nu 2-0.)

Jag vet inte riktigt vart jag vill komma med dessa raderna men jag undrar om karlarna kanske någonstans på vägen glömmer bort att det faktiskt fortfarande skulle vara väldigt uppskattat med en blomma någongång då och då.

Nu känner jag att detta vart ett väldigt pessemistiskt (världens kanske sämsta stavning, men klockan är för gudskelov 5 på morgonen!) inlägg så jag avslutat med att säga
1. Jag jobbade idag och fick inte göra något roligt på alla hjärtans dag (så jag är lite kranky)
2. Jag ska ta igen alla hjärtans dag imorgon, du vet bio krubba sexa, hela kittet (så det så!)
3. Jag är inte arg på någon för att jag inte fått någon blomma (fast det vore fint) jag ville bara Prove a point =)

Nu ska jag gå och sova.


En alla stjärtansdag bild =)

Förresten.. Jag har väldigt förvirrad tjej de senaste dagarna. Jag är glad, jag menar hur glad som helst. Går omkring och visslar och sjunger och är allmänt.. konstig. Jag anar ugglor i mossen.
Hade jag inte vetat bättre hade man nästan kunnat tro att jag vore.... Ja vadå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0