Tvtisdag

tisdagar är en perfekt tvkväll. Desperate housewife är ju på, de vill man inte missa=)
Så idag kom jag precis hem i tid till att blanda mig en go dip som jag hade till lite gurka o morötter, gott!=)

 

iveckan ska jag jobba t.om fredag o sen är ja ledig ihelgen. då hade vi planerat att ta oss en jävel, eller jag har iallafall planerat det sen hoppas jag att det är fint väder så man kan sitta ute på balkongen o bara känna lugnet =)
eller lugnet o lugnet, tills alkoholen rycker tag i en :)

detär inte så länge kvar nu innan jag fyller år.. 21 år, alltså det är helt sjukt vad tiden går fort!!
o sen är det INTE länge kvar till semester!!!

NU lyssnar jag på  ..... JB ofcourse, dont you know me ? 
 
 
BOKA KONSERTBILJETTER NU innan jag tar livet av någon stackare (mest troligast blir det patrik) med mitt ständiga sjungande :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0