Pauuulina!

Hej!

idag var min enda lediga dag i veckan så självklart skulle vi ha säljutbildning just idag.
Men sen var vi iallaflal iväg och åt tacos (aldrig fel;) och sen såg vi Fast and fourios (med reservation för felstavnin.) 
Den var helt okej. Snabba snygga bilar, lite muskler o drama är aldrig fel. Därremot lite för lite kärlek med i filmen för min smak, skulle vart mer love action så att säga :) 

Har för några dagar sedan hittat en blogg som jag stör mig riktigt mycket på, men jag kan inte sluta glutta in där iallafall!
Men nu har jag visat den för patrik så nu har jag iaf någon jag kan skratta tillsammans med ^^ 

men nu ska jag ta o gå o lägga mig, har tänkt ta mig en sväng på stan imorrn innan jobbet =)
Tack o hej leverpastej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0