Nu vill jag ut

jag vill fara utomlands NU!
är det ingen som bara känner att YES nu åker vi!?
Drömmen hade ju varit Usa.. men annars går en solsemester bra det också. Man får ju inte vara kräsen ;)






idag har ja typ bara jobbat ........ kan jag inte få vara ledig o sitta på balkongen med solbrillorna på. Grilla en bit kött o dricka en cider tillsammans med några härliga själar  =)

imorrn ska ja köpa den där digitalkameran och ett par vårskor =)

Puss o nyp i stjärten!

PS! Alltså allvarligt!!!! Om ni går på bloggs startsida så finns det en (eller egentligen två, men mest en) blogg som sticker ut, nä förresten stryk det, Där finns en blogg som SKRIKER.. vi sitter typ bänkade (åh ja jag vet det är patetiskt, för vi hatar att vi ens sitter o läser den) men det går inte att motstå. hon är smart som en bänkskiva, typ. .
GOnatt =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0