Marocko! =)

Åh äntligen har patrik lyckats ta fingrarna ur röven och fixat våra semesterbilder från när vi var i marocko i OKTOBER!! 
nä men datorn (eller grafikkortet i datorn) har varit trasig men nu har han fixat den så nu är dom här:D
jag är i full rulle med att lägga upp bilderna (eller bara en del av dem) på pixbox så kolla gärna in där och slink in en kommentar! =)
idag har ja varit på stan o handlat en del kuliga saker. Ett par jeans, en skjorta, en topp, foundation, puder och ett läppglans ifrån chanel (haha jag vet, jag var bara tvungen att skriva det :D ) o en jätte fin armbandsklocka!=)
imorrn hade vi tänkt gå en sväng till på stan o då hade jag tänkt köpa en digitalkamera.
Är så himla mkt roligare när man kan ta till vara på alla "codak moments" , och speciellt nu i sommar! ;)

Nu ska jag gå och sova =))
Tjingeling i lingonskogen! (bokstavligen talat......)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0